Monday, April 11, 2011

..wAh!! mmG teRhArU..

wah!! million thanx to chikadakbiru.. sudi share award kpd blogger yg x suam nih..  dapat minggu lepas.. tp baru rie nie sempat nak pick up.. huhu.. terharu sgt de.. x tahu nk cakap aper.. huk huk.. sedey happy... hehe.. tgk nih senyum sampai ke telinga.. nampak x? nampak x? hehe.. bagus jugak nie.. salah satu promo utk org baru yg mcm aku nie.. harap2 dr x suam leh la upgrade ke suam2 kuku.. hehe.. keylah.. x mo bebel byk.. teruja sgt nih.. tarra..


Tapi untuk mendapatkan award ini, kena penuhi beberapa syarat.

1. Kena pos balik linking kepada orang yang memberi award ini...  http://sue-hasue.blogspot.com/   dan juga   http://chikadakbiru.blogspot.com/

2. Berkongsi apa jua mengenai diri dengan semua :
  • seorg yg pendiam.. tapi ada krek sikit..
  • seorg yg simple.. tp kdg2 cerewet gak.. perempuan.. biasalah tue.. hehe..
  • seorg yg sayangkan haiwan walaupun kat umah x bela haiwan.. huhu..
  • sudah berpunya.. ada seorg putera dan seorg puteri.. dua2 tgh sakan lasaknya.. huhu..
  • suka eskrim & coklat.. nyum2.. buat aku lapar jek..
  • suka layan kartun especially naruto..
  • naper guna nama sendiri utk blog? korang ade? hehe.. bkn gila glam yek.. oh tidak.. x dek tokoh utk jdik glam pun.. semua tue secara tetiba & spontan.. hehe.
3. Berikan kepada 15 blog lain yang baru ditemui.:
huhu.. memandangkan aku nie budak baru dlm bidang nie jadik yg dilist disini pun member2 yg     sememangnye yg baru sgt2 aku kenal.. silap2 x sempat nk kenal betul lg.. huhu.. nampak ngat jarang tgk blog org.. huhu..eh.. tp kalu der masa aku tgk tau.. cuma agak terbabas sket.. opss.. silap.. terbatas la.. hehe.. kepada yg tak terlist harap maaf ye..
 kepada kwn2 harap sudi la terima award ini yek.. sudi yek.. sudi.. aku pun harap2 dapat la singgah kat blog derang nih.. kasi terjah.. hola..

3 comments:

putERi-kAtEk said...

waaaaaaaaa.....thanks awk!!!! huhuhuhuhu....terharu tapi tatau nk buat mcm mana? kena buat entry ke

farah said...

http://farahfairytale.blogspot.com/2011/04/wooo.html


thanks sis for d tag [:

nanibahaudin said...

maceh frens.. kita pun dpt drpd member gak.. ^^
princess.. copy paste pic pastue fulfill 3 syarat tue.. finish..
kita sama2 leh tlg member promote blog.. kan??
^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...