Tuesday, April 5, 2011

..pLaN fOr ReUnioN??..

ader dgr angin kata batch aku nak buat reunion.. lalala.. harap2 menjadi la plan tue.. harap2 aku pun leh join sekali.. windu wo ngan kengkawan lama.. kengkawan time tgh nakal tue.. haha.

reunion nie bukan senang nak buat.. mesti ader perangcangan.. mesti ader ajknye.. nak pikul tanggungjawab ajk nie pun bukan senang.. dah masing2 duk jauh.. jumpa pun bukan selalu.. mcm aku.. lepas abis skool terus x jumpa dh kwn2 lama.. kalu ader pun sorg dua jek tue pun leh dikira ngan jari.. huhu.. so sedey... 

jadi salah satu cara untuk menggerakkan plan nie adalah.. melalui facebook, twit2, email, ym dan macam2 lagi.. kalu ader no phone kengkawan lama ok lah.. tapi kalu tak dek.. medium2 tue lah caranya..  kena la google.. hehe.. 

mcm yang member aku sorang nie buat.. sedang kije keras, bertungkus lumus nak menjayakan reunion nie.. caiyok2.. hehe.. aku tolong gak.. tolong tengok2 je.. lalala.. hehe.. jangan mare ar mr aidizz azhari..

so.. mr aidizz azhari.. bila tarikhnye?? aku dh x sabar nih.. hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...