Friday, April 29, 2011

..DaH 40? MaCaM x CaYa JeK..

hari nie dah 29 April.. hem.. lusa dah masuk bulan baru.. bulan amoi.. hehe.. bulan mei.. wah! cepat sungguh masa berlalu.. pejam celik.. pejam celik.. dah nak dekat separuh tahun 2011.. pastue dengan tak malunye.. aku pun skodeng belog sendiri.. muahaha.. 

uik?.. jap2.. nak tenyeh mata jap.. betul ke nih?.. mcm tak caya jek.. hehe.. bukan aper.. aku tengok post aku bulan nie dah cecah 40 entry.. macam tak caya jek.. post paling banyak setakat nie.. untuk rekod peribadi yek.. sebab sebelum nie.. post aku tak de la banyak macam nih.. tue yang tak sangka tue.. wah.. kegilaan apakah ini?.. eceh ceh ceh.. sok lan poyo!..

harap aku dapat terus kekal macam nie.. tak mo la hangat2 uk uk ayam.. 

~sekian~



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...