Wednesday, April 20, 2011

..eH KeNa ReVieW La..


Tak boleh kata apa dah . Kemas dah semua . Teruskan !


hati ku berbunga riang.. lalala.. hehe.. tak sangka ada yang sudi review blog aku yang x seberapa nih.. maceh to nelly.. rasa berbesar hati sangat.. iyelah.. kita nie budak baru dalam blog nih.. jadi kena lah ader otai2 yang tolong bagi kritikan.. nie antara blog2 bertuah yang direview oleh nelly yang comei ini... reviewed by nelly!!

tapi memang aku tak sangka antara blog2 yang terpilih.. blog aku pun tersenarai.. seronoknye... dan lagi satu yang unsangkarable nye.. review yg nelly tulis tue.. macam tak caya jek.. betul ke?.. sebab bila aku terjah blog orang.. rasa macam jeles laks.. blog derang comei2 dan canggih2.. blog aku laks besa2 jek.. huhu.. jeles2.. nak buat x gheti.. ek? pengakuan ikhlas nih.. hehe..

actually pada hari yang sama nelly buat review tue aku ada terniat nak tukau templates nie.. hehe.. tapi tak sempat.. lepas pasan yang blog aku kena review.. skang dah jadi berbelah bagi lak.. nak tukau ke tak.. huhu.. ermm.. tak pe.. tak pe.. yang penting.. nie yang semangat aku nak berblog nih.. yehaa!!

thanx nelly!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...