Monday, April 18, 2011

..pAgI SeNiN..

esok cuti.. tapi hanya perak jek ye..  sorry la yob.. x daya nak bagi kome cuti jugak.. muahaha.. tapi rie nie kena kije la wei.. saja maleh nak amik cuti.. nanti cuti aku luak lagi.. simpan untuk nanti2.. hehe.. mmg kedek cuti aku nih.. lalala..

kije tak datang lai.. aktiviti yang tak berapa berbaloi.. pakai headphone layan lagu... nie kalu kat umah nie melalak pun bagus jugak.. walaupun suara mmg x sedap.. peduli hape aku.. bukan korang nak kena undi  mcm af pun.. haha.. tapi memandangkan skang nie der kat opis.. kena la aku control sikit.. 

member2 pun ramai gak yang sambung cuti rie nih.. hurmm.. alangkah indahnye.. haip2.. ko kan kedek cuti... nak indah apernye.. huhu.. duk kat opis tue sengap2.. suka ngat duk kat opis tue kan? len kali bwk tilam bantal sekali.. hehe.. erk.. ayat tue mcm kenal jek..

yang penting rie nie hari isnin.. aku dalam kebluesan.. oit2!!.. bkn kebluean yek.. aiyak!! baca tue betul2 skit.. kebluesan.. harap maklum...

^^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...