Monday, April 18, 2011

..nAk bLoK GaK kE?..

dengar citer.. nak kena blok.. huhu.. berita yang amat tak best.. sangat2 tak best.. blok aper?.. tak dek kena mengena ngan korang pun.. nie pasal aku nih.. fb, youtube dan seangkatan dgnnye nak di blok?.. adoi ai.. sangat2 tak meriah la nanti idup ku.. untuk blog aku tak pasti.. kalu blog pun kena blok jugak.. ermm.. kutu mati la aku...

heh.. kutu mati ke? pada hal sebelum der kemudahan tenet nih x dek pun aku kutu mati.. leh jek idup.. hehe.. cuma x happening jek la.. x ceria.. at least kalu ketat tue leh jugak share kat fb.. muahaha... suka ngat nganyam aku nih..

tapi aku terfikir.. naper dulu boleh skang x boleh? huhu.. maybe ader segelintir yg x reti berterima kasih ngan kemudahan yang diberi.. semberono jek klik sana sini sampai yang tak sepatutnya diklik pun gatai ngat nak klik.. maka keluarlah website yg kebluean tue.. tett.. bukan cakap kosong yek.. pernah jadik kat pc aku.. pergh... malu sendiri aku walaupun masa tue x de org lain yang nampak.. pheww.. naseb bek..

atau pun mungkin der yang terlalu leka bergoogle sampaikan kije terbengkalai dan menimbun2.. tapi ader ke jadi kat opis nih? ai.. seingat aku la.. bila meeting x dek pun bangkit isu kije bertangguh pasal terlalu byk bertenet.. hurmmm...

pada aku la.. ada kemudahan nie bagus jugak.. leh mengurangkan tekanan kije kat opis.. dh la skang kije dh mmg tension.. masing2 dh besar ma.. bukan budak sekolah lagi.. kalu tension2 tue leh jugak layan youtube ke hapa ke.. x de la tension ngat.. tapi pastikan kije anda tidak terbengkalai yek..dan kije anda tidak di subkan kepada orang lain..

then.. leh jugak mengurangkan risiko staff2 menjadi ulat2 di waktu pejabat.. x dek la asyik menempek kat tempat orang jek.. hish.. kacau jek orang nak buat kije.. kalu datang nak nolong tak per la jugak.. nie tolong menambahkan lagi beban.. hmm...

lagi satu.. risiko untuk missing in action jugak dapat dikurangkan.. mcm biskut.. kejap ada kejap x da lepas tue terus x da.. hehehe... bila ada kemudahan tenet nie maka.. bila boring2 tue leh la google2 kat explorer tue.. kurang la sikit derang nie berbiskut.. 

hermm... logik jugak kan? tapi kalu tetap diblok... huhu.. kutu ku memang mati...

2 comments:

nelly said...

ada blog best !!

nanibahaudin said...

tue la pasal..
huhu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...