Thursday, April 14, 2011

..cAbaRaN..

minggu nie perasaan aku agak x center sikit.. haip!.. blm biol lg key.. mood swing.. kejap ok kejap tak ok.. haha.. tgk tue.. gelak x tentu fasal.. hehe.. tapi yang banyaknye tak ok.. hu.. agak sedih.. sentap.. pilu.. sayu.. haih.. mcm2 ada la.. dh macam rojak pulak aku rasa.. pendek kata dalam minggu nie mmg aku rasa down to earth sgt.. sedey... huk huk..

tapi tue la cabaran.. suka tak suka.. mau tak mau.. kena tempoh jugak.. kalu ikutkan hati.. segala macam benda yg tak best tak hingin aku nak tempoh.. kalu boleh nak yang best2 jek.. haha.. ingat aper.. citer doreamon?.. leh mintak mcm2..

sebenarnye.. cabaran nie lah yg mendewasakan kita dan mematangkan kita.. cabaran nie juga yang menguatkan mental dan semangat kita.. cabaran juga mengajar kita erti kehidupan yang sebenar.. dan andai kita kenang kembali.. berjaya atau gagal kita dalam mengharungi cabaran hidup sebenarnye adalah sesuatu yang manis.. kedua2 menjadi pemangkin untuk kita lebih berjaya dalam hidup.. wah! ayat.. hehe..

jadi jangan takut pada cabaran.. sentiasa bersedia untuk menyahut cabaran.. berjaya atau gagal itu perkara kedua.. yang penting..kita harus berani.. huhu.. senangnye aku cakap.. padahal aku sendiri pun takut gak nak sahut cabaran nih.. huhu..

p/s: tapi sahut cabaran yang betul yek.. bukan sahut cabaran yang bukan2.. nanti lain jadiknye.. huhu..





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...