Wednesday, April 13, 2011

..SePi..

sepi itu indah.. iye ke? indah? indah yg bagaimana? ya.. kadang2 sepi boleh menjadi begitu indah.. tenang dan damai.. memang mengasyikkan... memang menyamankan.. tiada ketegangan, tiada kesibukan, tiada hiruk pikuk..
tapi sepi jugak kadang2 boleh jadi sangat menyesakkan.. sangat2 menyesakkan.. terasa dunia kosong tiada berpenghuni.. senyap dan sunyi.. terasa seperti tiada siapa di sisi setia menemani.. tiada siapa yang mendengar keluhan hati.. sendirian..

di manakah kau? ke manakah kau? sepi hati ini andai kau tiada.. sunyi terasa di kiri dan kananku.. selalu kau pergi mencari sesuatu yang tak pasti.. meninggalkan aku di sini keseorangan.. tidakkah kau merasa apa yang kurasa? sepi ini terlalu mencengkam jiwa.. namun biar sakit mana yang ku rasa ada sesuatu yang mengikatku untuk terus menantimu..sampai bila harus ku begini? menanti dan terus menanti..

sepi.. kadang amat mengasyikkan.. kadang amat menyesakkan.. kadang amat mendamaikan.. kadang amat menyakitkan.. andai dapat ku lari.. ingin ku lari jauh darimu.. tapi selagi aku ini manusia selagi itu sepi akan datang dalam hidupku...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...