Saturday, April 23, 2011

..SeMaNgAt WoK..

testing.. testing.. hehe.. selalu ujung minggu aku jarang der buat post nih.. tapi tak tahu la malam nie terasa macam nak post something lak.. walaupun bodband aku punyer la mcm pig snail loadingnyer.. huhu.. sebab tue aku jarang belek blog masa weekend sebab bodband aku slow giler..

korang nak tahu?.. sejak aku kena review ngan nelly yang comei .. semangat tuk berblog makin berkobar2 laks.. hee.. tue baru nelly.. belum otai2 lagi.. hai.. bila la.agaknye otai2 sudi nak review blog yang tak seberapa nih.. huhu.. tapi dalam pada tak sabar tue.. seram sejuk pun ada.. iyela.. aku nie blogger baru yang masih beringusan dalam dunia blog nih.. mesti banyak komen yang otai2 bagi kalu derang review.. lagipun aku tak mo la nanti ader yang kata aku nih blogger yang syok sendiri.. muahaha.. sangat2 tidak mahu lah..

lagi satu aku perasan.. ruangan komen aku tak la sunyi macam dulu.. kalu dulu nak dapat satu komen pun susah.. tapi skang.. walaupun bukan setiap post.. tapi tak la sesunyi dulu.. maceh kepada kawan2 yang sudi mengomen post si nanibahaudin nie yek.. sangat2 la suka dan suka.. harap kawan2 dapatlah terus mengomen.. free of charge.. hehe..

follower dan traffic pun meningkat.. walaupun tak la ramai tapi aku x pernah pun jangka yang blog aku akan ada follower.. nak capai 10 pun aku x pernah termimpi.. tapi skang.. hehe.. maceh pada nelly sekali lagi.. jasamu amat ku kenang.. abe ben.. bila pulak nak review blog nanibahaudin nie ek?? hehe...



p/s: bila pulak follower nak cecah ratus2 dan ribu riban nih?? wah! terlebey sudah.. hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...