Wednesday, April 27, 2011

..NaK BuAt Apa Ek?..

malam nie aku ditinggalkan kekasih lagi.. uwaa... tak besh betul.. huk huk.. tinggal la aku terkontang kanting menyulam sepi bersama putera dan puteriku.. fuyoo.. ayat.. eh kejap2.. puteraku tak sepi sebab tengah melayan disney channel.. puteriku?.. actually dia tengah melayan mimpi.. ek ele.. rupanya aku sorang jek yang tengah boring nih.. kuang3..

nak buek apo nih?.. bila tinggal sorang2 nie kena kreatif sket.. kalu tak kreatif memang boring tue bawak ke tidor la jawabnye.. aku toleh kiri.. aku toleh kanan.. ha.. aku senyum sudah.. dah tau nak buat aper malam nih.. hehe.. 
 
ehem.. ehem.. mrs nani.. bakul tue dah penuh dengan baju yang agak masam dan bacin.. jadi.. x reti2 lagi ke nak basuh??..waa.. iye ke? kalu tak basuh buleh dak?.. hehe.. malas sebenarnye.. huhu.. bukan apa.. yang jadi malas tue pasai mesin basuh sudah rosak ma.. letih wo mau cuci tangan.. adeh.. memang jelas kelihatan malas tahap gaban!!

yuk.. kita cuci baju..


p/s: tak de mananye kreatif pasal memang aku nak basuh baju pun malam nih.. hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...