Wednesday, April 20, 2011

..keNaPa aKu pUn sEbUk Nak BeRbLoG..

hehe.. awal2 dh ketawa.. bukan aper.. nak tergelak ngan soklan kat atas tue.. tue soklan korek lubang sendiri jump in.. muahaha.. bukan aper.. tetiba aku terfikir tadi.. lepas dari menerjah blog2 otai dan member2.. hurm... kenapa ya aku berblog??

  1. member.. nie kes terpengaruh ngan member la nih.. member ader blog.. aku pun sebuk nak berblog..  jeles.. hehe.. padahal hari2 jenuh duk perah otak nak post aper hari nie.. memang dah terang2 tak ada natural talent untuk berblog.. huhu..
  2. menulis.. aku nie nak kata teror ngat bab2 berkarya nie tak dek la.. biasa jek.. cer korang tengok post aku yang lepas2.. ayat besa2 jek kan? tapi bila baca citer kat blog orang mcm best pulak.. tapi apa pun aku x nak la hilang sense of writting nie.. last menulis dan mengarang pun masa skool dulu.. lama tue beb.. sebab tue la aku berblog..
  3. femes & diterima.. hehe.. tak ku nafikan.. teringin gak nak femes macam blogger2 otai nih.. tapi.. huhu.. masih jauh lagi perjalanan nih.. beribu2 batu rasanya.. perlu memerah beribu2 keringat gak nih.. bukan senang.. bak kata abe ben.. 1 entry sehari tak cukup.. mesti beribu2 lemon.. hadoi.. satu entry pun seksa.. niekan pulak berentry2.. huhu..
  4. asah bakat.. kat cnie boleh jugak jadi tempat aku mengasah bakat menulis.. walaupun tak de la ala2 macam novelis nyer gaya tulisan tapi.. ok je la la la.. ala2 sempoi pun best jugak.. nie tengah belajar la nie.. belajar macam mana nak menyempoikan blog aku nie ar..hehe..
  5. masa lapang.. salah satu cara untuk aku isi masa lapang.. wah!!.. banyak tul masa lapang aku ek? hehe.. ada putera puteri pun still ada masa lapang lagi.. nampak ngat tak de kije.. lalala..
  6. tempat merepek.. blog nie kira leh jadik tong sampah aku la.. tempat untuk aku membebel macam nenek kebayan.. tempat meluahkan perasaan.. wah!!.. luahan perasaan gitu.. ermm.. ala2 diari la tue.. hehe..
  7. kawan baru.. i follow.. dapat kawan baru weh.. sama ada kita follow atau tidak.. dalam tak sedar kita dapat kenal member2 baru.. social networking bertambah nie.. erk.. betul ke istilah aku guna nih? 
  8. info.. bila berblog nie sambil2 merehatkan minda dengan melayan blog2 sempoi member2.. kita pun leh dapat info2 baru.. kadang2 ada jugak info yang kita dah tau tapi kita anggap tue sebagai refresh.. sebab manusia kan mudah lupa.. hehe..
  9. duit.. hehe.. yang nie aku letak last sebab tak ader nuffnang dan seangkatan dengannye lagi.. blog pun baru lagi.. jadik tak de la iklan miklan nih.. tapi akan datang insya Allah.. sambil2 berblog leh gak menjana pendapatan.. tak dapat banyak.. sikit pun jadik la...

amboi.. banyak tul sebab musababnye..dah la tue.. sikit2 sudah.. hehe..



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...