Friday, April 29, 2011

..SeNyUm MaNiS UnTuK AbE PoLiS..

pagi nie kuar dari umah nak ke opis lewat sikit.. jadi aku dh mcm pemandu F1 jek.. huhu.. takut lewat pulak punch kad.. umah aku kan jauh dari opis jadi kalu dah kuar lewat dari biasa walaupun seminit kena la upgrade sikit speed tue.. huhu.. 

sampai satu tempat.. terlihat aku dua orang pak pacak dan telah siap parking kat tepi jalan tue sebijik kete peronda.. alahai... pagi2 buta orang nak gie kije derang sebuk lak nak buat road block.. aku dah la lambat nih.. potong betul..

aku slowkan speed kete.. sampai depan abe polis aku benti dan turunkan tingkap.. bagi senyuman semanis mungkin.. pergh.. bukan untuk mengorat tapi buat taktik.. hehe.. pasalnye.. roadtax kete dh out.. pastue aku lupa nak tampal yang baru.. main letak kat dashboard kete sekali ngan salinan geran.. muahaha... patutlah pagi2 dah terpaksa buat aksi gatal!!.. dua kali gak la dia toleh kat cermin kete aku.. phew.. lepas..

maceh abe polis.. tapi len kali kalu buleh.. jangan la buat road block pagi2 buta.. time orang sebuk nak gie kije ye?.. buat la time lain.. takut lambat lak sampai opis.. hehe.. jangan marah.. ping!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...