Monday, April 4, 2011

..fAv Ku mEnaNG..

mlm tadi sebelum balik dr kampung.. sempat lagi aku intai2 ABPBH 2010 dr arena of my living room.. hehehe... aku x la concentrate sangat tengok sebab sebuk duk ngemas2 barang untuk balik.. huhu.. sedey tul.. tapi x per.. pasal ada nama2 yang aku suka disebut2 tuk julang trofi fofular tue.. 

bro de.. yang x sempit.. shaheizy sam.. i love yew..
si itik serati.. fasha sanda.. sweet.. hehe..
mamat macho nih.. remmy ishak.. 
awek comei.. lisa surihani..
bapak awet muda.. pak nil.. 
mamat kelakar nih.. zizan.. sakit peyot ku..


suka3.. tp pada nama yang len2 tue bukan aku x suka.. suka jugak.. tp x la suka sebyk yang di atas tue... hehe.. tp apa2 pun.. usop ngan johan mmg besh.. sampai sakit perot aku gelak.. seb baik x sampai berguling2.. gimik yang best.. terbaeekk..

jadi yg korang suka tue menang ke? hehe...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...