Friday, April 29, 2011

..MeRePeK MeRaBaN SoKLaN JiWaNg..

malam nie.. dalam hati ada taman sket.. pasai apa lak nie?.. hurmm.. malam jumaat eh?.. muahaha.. untuk yang belum kawen abaikan ye.. aku tengah merepek meraban nih.. sedalam mana cinta korang kepada si dia?.. soklan jiwang der..

sanggup sehidup semati bersama?.. sanggup berkorban harta dan nyawa?.. sanggup menepikan segala kepentingan demi kebahagiaan si dia?.. wow.. hebat tue.. tapi memang itulah yang biasa kita dengar.. masa bercinta.. masa sayang semua indah belaka.. kentut pun bau wangi.. tapi berapa lama kita dapat pertahankan kewangian kentut itu?.. selama-lamanya atau sementara?..

andai bijak menongkah arus meredah lautan.. pasti cinta itu akan kekal selamanya.. tetapi kalu dalam swimming pool pun leh lemas.. tak dapek la den nak nolong.. kecuali kalu ader pelampung.. pasal aku pun tak pandai berenang.. kekeke..

tapi aku teringat pada satu baris ayat dalam lagu rossa.. hey ladies bercinta pakai otak.. ermm.. setuju sangat.. sekarang nie.. kalu nak bercinta mesti pakai otak.. mesti fikir baik dan buruk.. bukan pakai nafsu semata.. akibatnya kita jugak yang akan merana nanti..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...