Wednesday, April 6, 2011

..SYMP.. iyE Ke??..

aper tue? lalala.. saya yang menurut perintah.. iye ke? iye lah.. tp betul ke saya nie yg menurut perintah.. lalala.. selagi kita kije makan gaji selagi tue lah saya yg menurut perintah.. suka ke.. x suka ke.. kena suka.. huhu..

stress jugak kadang2.. eh.. jap.. bukan kadang2 tapi selalu... yes.. betul.. mmg selalu stress.. sebab saya yg menurut perintah.. hehe.. tp.. sila paham betul2 ye.. saya yg menurut perintah bukan untuk kije2 yg bukan tanggungjawab saya.. saya yg menurut perintah sepatutnya hanya untuk kije2 yg di bawah taggungjawab saya ye..

so pls don't take advantge pada org2 yg memang jenis SYMP nie.. mmg derang nie ringan tulang.. rajin.. hard work.. wah!! terbaekk.. tp jgn sampai membuli pulak.. agak2 la de.. mentang2 la si SYMP nie jenis yg senang memberi.. korang suruh mcm2 pulak.. sampai yang bukan kije derang pun korang suruh.. bis.. org yang sepatutnya buat kije tue.. buat hape? membesarkan montot jek ke??.. huhu.. statement x hengat!!.. kekeke..

kadang org2 SYMP nie pun ada gak yg jenis memberontak.. iye la.. kalu dh bkn kije dia tapi disuruh dak buat.. mmgla tension.. tapi simpan dalam jek la.. dalam aper??.. hehe.. dalam hati lew.. iyelah.. sbb yg selalu bg arahan nie org atasan.. yg SYMP nie org bawahan.. so? leh nampak kan? aper la sgt org bawahan nak melawan org atasan.. especially org atasan yg jenis gila kuasa.. fikir dia jek betul.. fikir aku belajar tinggi so aku lebih pandai.. aku bos kau kuli.. kalu bersuara pun x dek makna.. jadi suka x suka.. SYMP.. pergh.. mmg x bley bla..

bila dh mcm tue mula la rasa tension.. mula la kedut2 pun bertambah.. dan yg paling x best buat kije pun x ikhlas sebab terpaksa.. mcm mana la rezeki nak berkat.. huhu.. nie terasa mcm nak resign jek.. konon.. tapi  bukan x leh suruh langsung.. agak2 la.. extra tue perlu jugak tapi biar berpada.. kalu dh selalu suruh buat kije org lain.. pe ke halnye?? huhu..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...