Wednesday, April 6, 2011

..eH CeLupaR kE??..

mulut aku celupar ke?? hehe.. kdg2 yek jugak kot.. kalu dh hangin satu bdn.. keke.. well.. aku pun ada perasaan gak.. aku dan kau x sama key.. rambut sama hitam tapi hati lain2.. cuma tahap keceluparan tue jek aku x pasti.. hehe..

kalu ader yg terasa hati maaf la yek.. bkn niat nak mencipta ketegangan tapi sekadar meluahkan apa yang aku rasa.. drpd aku memaki hamum.. kadang2 perlu jugak keceluparan nie.. at least aku x menjaga tepi dan dalam kain org... kan? huhu.. lagi pun not my type la..

celupar dalam memberi pendapat.. mungkin.. kalu rasa x leh terima.. da.. x paksa pun untuk korang setuju.. setiap org mempunyai pendapat dan pandangan yang berbeza.. so.. memang akan ada percanggahan la dalam memberi pendapat.. jadi x yah la nak tunjuk sape betul sape salah.. 

it's not a crime to hear people's opinion.. dan siapa kita nak tentukan pendapat itu salah atau betul.. walaupun kedengaran agak x masuk akal tapi pada aku ianya subjektif.. give a little respect to other's opinion.. suka atau x suka tue perkara kedua.. yang penting.. kita dengar pendapat yang diberi..

celupar ke aku?? hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...