Tuesday, May 10, 2011

..PaGi2 AkU MeNgGiGiL..

salam & morning guys.. pagi nie baik sikit sebab bagi greeting.. hehe.. 

pagi2 badan ku rasa macam menggigil.. wah.. lemah semangat ke?.. tapi tak dinafikan la.. kadang2 aku nih jenis yang lemah semangat jugak.. huhu.. nak kena mandi air jampi nih.. huk huk.. jap2.. nak tarik nafas dulu... ermm.. ader sapa2 yang leh buat air jampi tak?... hehe..

kejadian tue dah pun berlaku.. tapi masih lagi boleh buat aku menggigil nie.. naseb baik tak jadi betul2 depan mata aku.. kalu tak.. pengsan per aku.. huhu.. takut, sedih, seram, terkejut, kesian.. semua bercampu baur.. tue yang jadi satu macam tue..

seperti biasa.. pagi2 aku drive ke ofis.. sampai satu tempat nie.. halamak.. jam pulak.. pasai pa tak tau.. pasal aku tak nampak.. tetiba mata aku menangkap satu cahaya kelip2 kat tepi jalan.. ermm.. polis.. road block ke?.. eksiden kot.. x per.. relax je la.. sampai jek kat tempat tue.. mata terus terpandang ada satu moto terbaring atas jalan.. pastue.. ada darah.. banyak gila la jugak.. tak jauh dari ctue.. aku terpandang pulak satu plastik hitam.. kat tepi jalan.. ah sudah!!.. 

memang aku tak terkata apa lepas tue.. cuma terfikir.. apa yang melanggar dia atau apa yang dia langgar.. sebab memang tak nampak yang lain selain daripada moto tue..


p/s: masih lagi mengigil..


2 comments:

Jay said...

sabar..bawak istighfar..Jay pun pernah mengalaminya..tapi Jay bnykkan istighfar..alhamdulillah tenang je hati..

nanibahaudin said...

maceh jay.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...