Thursday, May 5, 2011

..BuSy DoWh SaMpAi TaK SeMpAt NaK UpDaTe..

hari dah nak menjengah malam.. baru kini aku menjengah blog untuk mengupdate.. cewah.. tapi memang betul pun.. siang tadi memang aku tak sempat untuk mengupdate blog kesayanganku nie.. busy dowh.. menyetelkan kije2 yang bertimbun di atas meja.. kalu dibiarkan harus x nampak tuan punyer tempat tue.. muahaha.. 

x la.. bohong jek.. kije memang banyak.. seyes.. tapi x de la setinggi gunung sampai tak nampak tuan meja tue.. cuma cukup untuk buat aku sesak nafas untuk menyetalkannye.. yang sempat aku buat cuma membalas komen member2 yang sudi mengomen post aku.. maceh kawan2.. sudi2 la komen lagi yek.. sayang korang lebih!!.. dalam pada sebuk2 tue sempat la jugak bergolek2 di blog kawan2.. haha.. 



p/s: badan masih penat lagi nih.. menanti mr hubby pulang.. leh golek2 dulu kat atas katil.. hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...