Thursday, May 26, 2011

..L.E.G.A..

fuh!!.. lega.. akhirnya.. setelah berpuasa malam tadi.. akhirnya pagi tadi aku break the fast.. hahaha.. lapaq gila weh.. gatai posa malam saper suruh??.. padan ngan muka haku.. ngeh3.. teh o es ngan nasi goreng telor mata.. ermm.. kenyang sudah.. tapi tak leh makan banyak2 sebab mulut tak selesa.. ada mata ikan.. 

oit?.. korang tahu tak mata ikan tue haper?.. macam blur jek.. bukan mata ikan yang kat ikan tue.. tapi dia jadi kat bahagian dalam mulut.. bulat2 yang kaler putih tue.. pedih jek rasa.. aku panggil mata ikan.. harap korang paham la maksud aku tue.. hehehe..

lagi satu.. lega pasal rege RON 95 kekal buat masa ini.. haaa.. boleh la aku menarik nafas lega buat masa ini.. kalu tak susah hati jugak.. memikirkan kalu2 rege RON 95 tue mencanak naik lagi.. tak larat aku.. dah la hari2 nak gie kije travel jauh.. huhu.. rabak poket weh!!

harap.. ayat 'kekal buat masa ini' tue.. akan bertukar menjadi 'kekal buat selama2nya'.. ataupun.. rege RON 95 diturunkan!!.. erkk.. angan tak sudah2.. tapi tak mustahilkan...???.. lalala..

4 comments:

Belog MTT said...

HAHA memang potong setim kalau ada mata ikan tu..hilang sume selera melahap ! :D

nanibahaudin said...

mtt.. betul la.. dah tak leh nak menikmati keenakan makanan.. T.T

Ahmad Haziq Azlan said...

telur mata kerbau

nanibahaudin said...

hehe.. maceh haziq.. baru pasan taip tak habis.. :p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...