Wednesday, May 11, 2011

..Aku Pun Terkena Macam Askrie Hishamuddin..

salam & petang guys..

hari nie.. nak kata terkejut.. tak la sangat.. nak kata tak terkejut.. tak jugak.. nak ketawa pun ada.. jap.. nak ketawa jap.. hahahahaha... siap guling2 lagik.. gara2 sipengecut yang pandai baling batu tapi sembunyi tangan.. haip!.. meh cnie aku potong tangan tue wahai sipengecut.. lalalala..

ha?.. naper aku berkata begitu?.. pasal nie...

::::::::::::
:::::::::
:::::
:::
::

sila klik gambar untuk tatapan yang lebih memuaskan.. hehe..

terkono macam en asri.. 
kalu korang nak tau kesah tue sila klik sinie ye.. 
lebih kurang jek modus operandinye.. 
panas sebab aku turut komen kat entry2 pasal anon kat blog en. asri ke mr/mss/mrs anon??.. 
suka2 hati kau jek letak nama nanilahabau tue yek.. 
wth pulak ko nak babitkan nama bapak aku dalam kes nie.. 
btw.. bila pulak la aku pernah lepak2 ngan ko ek?.. 
sorry to say.. didn't reconised you.. 
dah la tue.. jejak yang ko tinggalkan pun link balik ke blog aku.. 
betul la kata en.asri.. 
ko pandai baling batu dan sembunyi tangan..
hahaha...
alahai si anon.. 

tak pe la.. 
maceh...
teruskan la niat suci ko tue untuk terus memuaskan hati kau ye mr/ms/mrs anon.. 
sekurang2nye.. ada jugak entry aku untuk hari ini..
^^

8 comments:

Srikandi Bonda said...

Ada jugak orang macam ni. Tak ade kerja agaknya ya. Sabar ya Nani.

Askrie Hishamuddin said...

macam-macam la sang anon ni. apa yang dia tak puas hati sangat dengan saya pun tak tahu la :'( sanggup betul dia buat macam tu. takpelah, biar tuhan je yang balas.

Azlan The Type Writer said...

ini muhibah namanya~~~

nanibahaudin said...

srikandi.. mmg dia x dek kije la tue.. hehe..

nanibahaudin said...

azlan.. x pe.. biar dia terjun dgn labu2nya..

nanibahaudin said...

askrie.. betul2.. biarkan jek.. walapun saya newbie.. x goyang pun.. ^^

Jahidih Saili said...

Assallamualikum..
eh, sekali tengok, xperasan pula nama tu mcm tu..iss..ish..baik sgtlah org tu..dah knfom masuk syurga tu.. sabar je lah..biasalah tu, tu tanda-tandanya, cik nani dah femes emos..

nanibahaudin said...

jahidih saili.. sy pun dua kali tengok gak baru perasan.. ishk.. ishk.. x de kije tul..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...