Tuesday, May 3, 2011

..On DiEt..

i'm on diet!!.. wah.. statement tak hengat!!.. tak de maknanya aku on diet.. dah macam lidi lagi nak diet.. cit!.. masih dalam usaha untuk menaikkan berat badan nih.. tapi x naik2 gak.. huhu.. ada tak sape2 yang ada petua nak gemoks?.. hehe.. seyes.. sila berikan petua sekiranya ada ye.. 

tutup pasal petua tue.. skang nak citer pasal aku on diet.. sebenarnye.. huhu.. majuk ngan mokcik kantin punya pasal la nih.. lalala.. macam budak2 jek kan?.. dah tua2 bangka pun nak majuk bagai.. haha.. x de la.. tadi mmg peyot aku gediks2 laparnye.. pastue aku pun order la ngan mokcik kantin tue bihun sup.. dengan penuh semangat dia pun jerit ke dapur.. bihun sup satu!.. tunggu punya tunggu bihun sup tak sampai2.. aih?.. ape ke halnye nih?.. hu..

dengan penuh kelaparan.. aku pun bangun dan bagitau kat mokcik kantin tue.. bihun sup x dapat lagi.. dia terkejut.. lagi sekali dia keluarkan suara dia.. bihun sup satu,  makan, tak dapat lagi.. aku pun tunggu la sambil melayan peyot yang tengah lapar nih.. sambil2 tue teguk la teh o es.. tak lama lepas tue.. mokcik tue bagitau  balik kat aku.. bihun sup dah habis.. what?!.. macam mana lak leh habis nih?.. hadoi.. naper la tak cakap awal2.. nak kena tunggu sampai dah nak kematu perut aku menahan lapar baru nak bagitahu.. uwaaa!!.. hu.. pastue terus jek peyot aku jadi kenyang!!.. hukhuk.. kesian aku..



p/s: len kali.. kalu makanan dah habis bagitau la awal2 yek mokcik..

2 comments:

nelly said...

sabor je laa yer ..huhu

nanibahaudin said...

sebab sabor tue yang majuk terus tue.. huhu.. :(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...