Friday, May 6, 2011

..120kmj..

salam jumaat.. wah!.. tetiba bagi greeting nih.. hehe.. harap hari jumaat nie membawa seribu kebaikan untuk korang semua.. amin.. dah bekfast?.. hoho.. aku masih lapar lagi nih.. jap lagi baru nak bekfast.. sebelum tue layan blog tersayang dulu..

tajuk bunyi macam laju giler.. laju ke?.. aku nie seorang yang slow actually.. ermm.. macam sloth.. hahaha.. slow tahap gaban tuh!.. x per la.. slow & steady.. tak suka ar buat kije laju2 melainkan terpaksa.. penat.. tapi kalu aku buat kije laju2.. nampak macam orang tengah bebai.. macam2 bunyi hader.. pastue.. mesti macam2 benda yang jatuh.. aku pun tak tahu kenapa.. peliks tul.. hurmm...

cuma pagi tadi.. di jalan persekutuan.. menekan pedal minyak sampai jarum meter mencecah 120kmj.. hahaha.. gila betul aku di pagi jumaat yang penuh keberkatan nie.. lewat ke?.. x la lewat sangat tapi tak tau la.. tetiba lak hari nie nak speed.. tak leh bayangkan kalu tadi aku guna highway.. mungkin bertambah speed lagi kot..

memang best la.. speeding.. break the law of speed limit.. kalu ader speed trap.. memang terkono.. hehe.. tapi  tak der la aku buat selalu.. kadang2 jek.. hehe.. don try this on the road yek.. naseb bek tak jadi apa2.. huhu..



p/s: gila!!.. tapi aku puas.. hahaha.. leh gitu?..

2 comments:

fazilzura said...

wahhhh laju tu ...
tp mmg besh bwk kete laju2 ehheeh

nanibahaudin said...

fazilzura..
masa tengah bwk tue mmg best..
tapi.. bila dh sampai baru terfikir pasal risikonye.. :p
huhu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...