Friday, May 27, 2011

..Hajat Spoil Kerana Benda Asing.. Huk Huk..

salam & morning guys..

pagi nie aku berbreakfast bihun sup & teh tarik.. mata ikan aku masih tak baik2 lagi.. jadi makan pun ala2 jek la.. hilang nikmat.. huhu.. eh jap. korang dah breakfast?.. kepada yang belum tue.. bawak2lah berbreakfast.. nanti lemau jek nak buat kerja pasal tak cukup tenaga.. hehe..

pagi nie aku nak bebel pasal satu isu nih.. korang dah biasa dengar dah.. tapi aku nak bebel jugak sikit pasal tadi mood aku terspoil pulak.. potong habis!!.. tension jek.. grrrr.. geram!!.. iyela.. mana tak geram.. korang dah rasa nak terkucil tapi bila masuk toilet ada benda asing pulak kat toilet tue.. arghh.. memang potong betulla... dah la tue.. terpaksa tunggu giliran lak nak masuk toilet yang lagi satu.. huk huk..

apakah benda asing itu?.. hehe.. ini bukan yang coklat2 tue.. yuck!!.. sorry yek kalu korang tengah makan.. tapi.. kertas tisu yang telah digunakan.. pasal aku leh nampak tanda2 yang tisu itu telah digunakan.. hadoi!!.. nak kena potong tangan orang yang buat nih.. 

aku tak tahu la dia lupa ke, tisu tue terjatuh ke atau memang dia suka buang macam tue ke.. tapi.. cuba sebelum keluar tue pastikan tidak meninggalkan sebarang jejak.. pasal itu toilet umum.. ada orang lain yang akan guna selepas anda.. jadi.. sama2lah jaga.. bukan hanya harap cik cleaner jek yang cuci.. haish.. kesian tau kat aku..




p/s: masih lagi grrr walaupun hajat sudah tertunai.. hehehe..

2 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

macam geli je...

nanibahaudin said...

ahmad.. wah macam tajuk lagu lah!! hehe.. :p
tahu tak pe.. tue yg terus spoil tue.. huhu.. :(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...