Wednesday, May 18, 2011

..Hati Kering First Time Pakai Shawl Ropol2.. Ek?..

psstt.. nak citer kat korang.. hehe.. bukan  hot story pun.. saja nak share ngan kawan2..
sila scroll ke bawah ye...


'''''''''''''''''''''
'''''''''''''''
''''''''''
''''''
 "



'''''''''''''''''''''
'''''''''''''''
''''''''''
''''''
 "


hehe..
saja jek nak manja2 ngan korang..
scroll lg..
hehe..
tadda..

pesanan penaja: sila lihat pd tudung.. bkn pada modelnye yek.. :p

ok tak?.. ok tak?.. huhu.. soklan pun dah ala2 gediks jek.. wekk!!.. haha.. akhirnya.. aku berjaya memakai shawl nih buat kali pertama.. tue pun lepas nengok tutor kat blog pinkymomma comei.. nampak ngat la aku nih ketinggalan fesyen..
huhu..

bukan apa.. untuk aku berfesyen bagai macam nie ke ofis perlu menuntut kekeringan hati yang tinggi.. seyes aku ckp.. statement nih khas untuk ofis aku jek ye.. ofis korang aku tak tahu la.. pasal.. mesti ada macam2 suara yang kuar.. hehehe.. yang nakal, yang sumbang, yang ala2 dan macam2 lagi..

jadi..

oleh kerana tahap kekeringan hati aku time tue dah cukup tinggi jadi.. itulah hasilnya.. muahaha..
maceh kepada kawan2 aku mokcik ida, chikadakbiru & mokcik ain
derang nie la yang meracun aku hari2.. hehe..

dah rasa macam pakei costume bunga matahari pun hada..
hahaha...



yang nie pulak tak ada kena mengena dengan kisah hati kering aku tadi.. just wanna say thanks to my pegawai coz sudi bagi choco cup cake yang comel ini.. macam tuannye jugak!!
maceh!!!
hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...