Thursday, May 26, 2011

..Musim Nasi Minyak Bakal Tiba Lagi..

oh ye.. sebelum aku terlupa.. huhu.. memandangkan cuti sekolah bakal menjelang tiba.. jadi.. paham2 jek la korang.. bila cuti sekolah.. kenduri kawen pun banyak.. kad2 undangan pun penuh kat dalam peti surat.. silap2 kena buat timetable bila nak memenuhi undangan.. huhu..

so.. hari nie.. aku dengan gembira hati ingin mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru buat sahabat aku yang sorang nie.. mokcik cindai pelangi yang bakal melangsungkan perkahwinan pada 28 Mei 2011 dengan pujaan hati Mr. Mohamed Afendi.. semoga kalian bahagia hingga ke hujung nyawa.. tak mo gadoh2 nar.. manja2 tak pe.. hehehe..

kalu tak ada aral melintang.. pada hari tue.. aku akan menjadi pengapit kepada sahabat aku nih.. insya Allah.. wahh!!.. sangat2 terharu.. tapi.. malu gak weh.. pasal anak sudah dua.. sepatutnya biarlah yang masih bujang.. kan lebih manis.. kot2 leh tersangkut ngan pengapit si pengantin lelaki plak.. hahaha.. apa pun.. maceh mokcik cindai pelangi sebab melantik aku menjadi pengapit ang.. terharunye....


comel la kad.. ^^

tak lupa jugak kepada member2 ofis aku yang bakal menerima menantu.. wah.. nasi minyak lagi.. gantung periuk weh.. Pn. Hajjah Munirah & Pn. Hajjah Roba'aisah.. tahniah & selamat menerima menantu!!




SELAMAT PENGANTIN BARU
SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT
^^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...