Monday, May 9, 2011

IZYAN MASRI FIRST RANDOM GIVEAWAY

wah.. tak sangka la.. nie first time kejadian nih.. hehe.. blog aku ditag oleh seorang member blogger untuk join satu GA.. seronoknye.. maceh munna.. key.. untuk tidak mengecewakan member blogger aku yang sorang nih.. meh2.. nak join GA nih..

GA tajaan izyanmasri.blogspot


hurmm.. aku baru jek memollow si comel izyan nih.. tak sempat lagi pun nak selongkar blog izyan nih habis2an.. huhu.. sorry2.. bukan aper.. aku bukak blog pun ldah ewat malam..  asalnye nak jengok2 blog jek.. pastue terperasan yang aku dijemput oleh seorang member blogger untuk turut sama meramaikan GA nih.. cepat2 jek aku buat entry nih.. takut tak sempat lak nanti..lagi pun tertarik dengan hadiah yang memang best la.. especially yg grand prize ngan first prize tue.. errr.. izyan.. nak dua sekali bleh?.. hehehe.. syarat pun simple jek.. tak serabut pun kepala nak buat.. so.. aku nak tag dua member blog aku lak utk join.. ieyha stawbery & pink rangers

tuah ayam nampak di kaki..
tuah blog aku mungkin di jari..

fuhh.. fuh.. harap2 bertuah la kali nie..
^^

2 comments:

Izyan Masri said...

FUUH2.TIUP SINI BIAR MENANG.THANKS JOIN YE :D

nanibahaudin said...

hehe.. tiup kasi lebey2 sikit izyan..
haha... :p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...