Thursday, May 26, 2011

..Nippon Paint Blobbies - Hait!!..

salam & morning guys..

wah.. bulan nie banyak sungguh aku bercuti dari menghapdate blog nih.. huhu.. sorry guys.. busy lak lately nih.. dah sarap ke korang2 yang aku cayang muah2 nih?.. aku jap2 lagi kot.. hehe.. 

ok2.. pagi2 nih.. aku nak promo iklan sket.. haha.. pasal aku suka nengok iklan nih kat tv.. cute2 la sangat.. colorful.. iklan aper?.. ala.. iklan cat nippon nie ha... alala.. cute betul la blobbies dalam iklan tue..

klik gambar untuk pembesaran..

skang nippon paint tengah buat contest.. dan the main prize is.. RM15 000 home makeover!!.. hoho.. best2.. saper nak bagi?.. citer banyak tak der.. kalu korang nak rumah korang dimakeover without keluarkan any budget.. sila klik sini yek..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...