Wednesday, March 30, 2011

..teMpaYaN beRgeRaK..

wah.. dh beberapa hari aku membisu ek? bz sket lately.. iye ke?? tak la bz ngat tp x sempat nak update blog jek.. hehehe.. miss me ker? haha.. x de maknanye.. kalu aku nie artis x per la jugak.. wekk.. perahsan!! kekeke..

pe cer yek? mulut tempayan plus broadband a.k.a internet bergerak.. hahaha... korang pernah terkono dak ngan org yg mcm nie?? pergh.. bengang gila kan kalu ada member, jiran atau sedara yg macam nie.. mungkin ada yang kata.. 'dh tau dia tue mulut tempayan plus broadband  yang pegi citer tue nape??' 

hahaha.. skang aku nak bgtau lak.. ader satu spesis si mulut tempayan plus broadband yang suka jaga tepi kain org pastue cari sendiri berita sensasi utk dijaja ke sana ke mari.. dh la jaja citer org siap menokok tambah cerita nak bg sedap.. padahal citer dia tue belum tentu betul.. dh mcm journalist plak.. agaknye dulu mmg cite2 derang nie  kot..

wah.. mmg hangin tahap gaban kalu dpt org mcm nie.. sbb aku mmg der jumpa.. suka ngat la jaga tepi kain org padahal kain sendiri pun koyak.. dh sebuk hal org pergi menjaja pulak.. ntah apa masalah derang nie x tahu la.. x leh tgk org senang eh? tampal dulu kain yang koyak tue ek.. bikin cantik2 dulu..  pastikan x de cacat cela pastue baru sebuk kain orang.. kalu x duk diam2 kat ctue..




memang hangit la spesis nie..


2 comments:

alin~hazlin~ said...

buat bd0 n buat2 x kenal je kl0 jumpe 0rg cam tu

nanibahaudin said...

haha.. kalu leh nak jln tutup mata.. yehaa..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...