Thursday, March 17, 2011

..peRasAaN diJenTik..

sambil aku duk buat kije nih... sambil telinga aku setia ditemani oleh headphoneku.. sambil mendegar lagu2 dr winamp di pcku.. tetiba muncul satu lagu nie.. membuatkan hatiku bagaikan dibuai2 oleh perasaan... huhu.. dahla kat luar tue hujan... mmg kena la ngan mood lagu nih..

mmg terkedu la aku sekejap... tak tau kenapa mood aku hari nie.. huhu.. agak terganggu sedikit.. mungkin.. tp yg pasti aku x tahu pokok pangkal kenapa mood aku begini hari ini.. meh. aku share dgn korang lagu yg aku kata telah menjentik2 perasaan aku sampai rasa dibuai2...
  

 


pergh... mmg leleh aku dibuatnye.. mmg syahdu.. huhu... 


bila cinta kini tak lagi bermakna..
yang kurasa kini hanyalah nestapa..
ditinggalkan cinta masa lalu..

dulu kau tawarkan manisnya janjimu..
dan kusambut itu dengan segenap hatiku..
hingga engkau pergi tinggalkanku..

 hilangnya cintamu menusuk hatiku..
hingga ku memilih cinta yang fana..
perginya dirimu merobek jantungku..
hingga ku terjatuh dalam harapan..





 bila cinta...

 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...