Friday, March 18, 2011

..miNat yE?..

korang der x benda yang korang minat tp korang x dpt buat kalu buat pun sikit2 jek.. huhu.. tetiba lak terkeluar soklan nie ek?? bkn aper.. pg2 buta td masa aku drive ke tempat kije tetiba lak perasaan nie dtg... mcm nak buat jugak...tp buleh ker?? mcm dh lewat jek... mmg dh lama aku minat nak buat.. dr bangku tadika.. ke sekolah rendah..  naik ke sekolah menengah..  panjat lak menara gading..  dan skang duduk kat kerusi opis.. mmg minat x pernah padam.. tp tue la.. x berkesempatan... aha.. korang nak tau ker?? apa yang aku nak buat sangat tue?? 




hehe.. biar betul minah nie?? tp mmg betul pun.. aku mmg minat menari tp x dek peluang nak lebarkan sayap.. cewah.. setakat pernah performe kat sekolah ngan U jek.. tue pun besa2 jek... pergh... tp gambar yg atas tue ala2 ballroom.. aku lak lebih layan ala2 stacy ke, britney ke, BEP ke.. mmg layan ar.. lgpun menari kan salah satu drpd excercise jugak... bila la dapatku realisasikan minat ku ini.. hurmmm.... 

 der sape2 nak jadik cikgu aku x?? hehehe..


 save the last dance

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...