Tuesday, March 8, 2011

..mAkAn tiMe..

alkisah... 
aku ke Bangi ujung bulan lepas.. der kursus beb... kursus per? ha... yg tue nanti aku citer next post ek.. malam terakhir aku di sana.. member aku cindai pelangi membawa aku dan geng2 serumah dia ke satu restoran di sana... wah.. der org nak belanja... ngeh3...


rimba klasik.. 
first time aku gie restoran nih... yeha..
dan menunye...


appetizer.. 
mushroom soup
yang diorder oleh cindai pelangi.. 


main course.. 
chicken chop nyum nyum.. 
eh.. cer korang tgk kat dlm piring sos dia... cantik kan? 
decorate bunga dgn mayo.. something different..


thirsty quench
fresh orange...
hu.. mmg fresh pun.. hahaha...



blurppp..!! hahaha.. x senonoh aku.. 
then sempat lg kitorg berpic2 kat ctue...



 me wif cindai pelangi...
nak air?? hehe..



me, cindai pelangi, nia and  ren...
candid.. nampak sekerat jek muka aku.. cis!! 
hahaha..


anyway.. thanx a lot to cindai pelangi coz belanja aku western food..
^,^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...