Tuesday, March 15, 2011

..miScoMunIcaTioN....

aku x tau la kenapa aku hari nie.... huhu... kesian member aku yg sorang nie... gini citernye...

member aku yg sorg nie dh beberapa hari gie kije ngan aku... pasal kete dia x berapa sehat... pagi semlm.. dia ada kata nak jgn lupa dia nak tumpang aku lg... tp disebabkan ptg semlm dia x balik ngan aku jadi aku jadi mcm ingat2 lupa... tp x dek la sampai ilang ingatan..

tup2 pg tadi aku jadik mcm konpius2.. minah nie ada ke x dak eh?? rasanyer mcm ader.. pergh.. instict aku kdg2 kuat beb cuma aku jek yg x berapa nak yakin.. kekeke...tp dlm2 konpius tue aku gie jugak umah member aku tue... bila sampai jek aku parking betul2 depan umah dia... pastue aku tgk... uish.. senyap sunyi sepi jek.. suspen nih.. ader ke x de minah nie... aku tgk jam kat dashboard.. mcm awal drpd semlm... aku tunggu.. x muncul pun... pintu ngan tingkap tutup rapat.. pergh... x sedap hati aku sms.. uik.. x balas pun??.. aku call... x jawab pun... huhu... terus aku leret ke jam kat dashboard... alamak! dh lambat... huhu... aku blah dulu ar... 

tup2 sekerat jln nak sampai opis member aku sms.. jeng jeng jeng... ada?? erk?? member aku nak tumpang aku da... huhu... how??... terus aku call dia... sorry dear... mcm mana dh sekerat jln?? huhu.. then dia kata x per.. dia drive sendiri... huhu... kesian member aku... so sorry my prend..




 miscommunication does happen

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...