Monday, March 14, 2011

..fAv grOup ePi 1..

post kali nie aku nak bgtau.. bgtau jek.. bkn story ek.. hehe...


saperkah jejaka2 hansem x hengat nie.. pergh!!  huhu.. dh terang2 nama kat atas tue..  korang mesti kenal kan? kan kan??  femes nie dulu.. one of my favourite group.. Backsreet Boys.. Brian, Nick, Kevin, Howie D & AJ.. dulu mmg rancak derang nih.. saing2 ngan Nsync.. aku mmg layan lagu2 derang .. mmg tangkap leleh.. pergh.. ibarat cendol yg meleleh2 kat idung tue... hahaha... masa aku study kat Uitm dulu.. time2 tension konpom aku letak earphone kat telinga pastue layan lagu2 derang... best3... lagu2 derang yg aku minat?? huhu.. banyak ar.. hihihi... antaranye.. 

quit playing games with my heart
everybody
drowning
spanish eyes
the call
incomplete
show me the meaning of being lonely
back to your heart
 .........
pendek kata semualah!!



Backstreet Boys mmg layann!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...