Thursday, March 31, 2011

..aDa aKu KeSaH??..

ha.. yang nie leh kata lanjutan drpd post aku semalam. aku nie x la pandai dalam bab2 nak skoolkan org.. apatah lagi nak jadik kaunselor.. x dek kelulusan dlm bidang tue pun.. tp saja aku nak ngomel.. buat jamu mata korang.. nanti kang kata x dek post lak.. tak ketinggalan jugak sebagai peringatan untuk diri aku jugak.. hehehe..

ada aku kesah?? wallah.. aku selalu gak guna ayat tue.. kdg2 aku kesah tp byknyer mmg aku x kesah pun!! x kesah aper? hal kain org.. dlm dan jugak luar.. yess.. aku mmg x berapa gemar jaga tepi kain org nie.. huhu.. tipu ek? x caya ek? psstt... tp kalu bab2 gosip tue mmg suka.. hihi.. cuma stail aku.. citer ctue habis ctue.. x mo la panjang2 citer jaja sana sini.. no good right??

kita nie saper nak jaja2 citer org?? kalu nak jaga sangat tepi ken org.. jaga jek sudah.. dpt input simpan elok2 dlm memory card tue..  kalu dh byk ngat input delete yg mana patut.. x pun buat jilid.. x yah la jaja menjaja.. x dek pekdah pun..  memalukan org jek.. silap2 ngan diri ko malu nanti.. bkn malu sikit2 tapi malu banyak wo..

ha.. jgn men2.. tue belum lagi kalu ko jaja cerita si mulut longkang... haha.. gelak besor aku.. kena dh.. si mulut tempayan bergerak kena dgn si mulut longkang... memang busuk la ko dikerjakan si mulut longkang tue... hamik ko.. dh kena buku ngan ruas.. silap besar la...

hey si mulut tempayan bergerak.. badget ko tue dh cukup bagus ke nak menjaja citer org ha?? berjalan pun senget, kain pun koyak nak terlondeh.. ada hati nak jaja citer org sana sini.. pirahh.. seblm nak jaja citer org tgk diri sendiri dulu.. belek kain sendiri luar dan dalam ye? no body's perfect la de.. x yah la nak kecoh2.. kekwat tul..

jadi.. jgn la amik kesah sgt hal org.. jaga hal sendiri sudah.. jangan sebuk fikir hal dan masalah org.. jaga hal sendiri sudah.. mind your own business key?? da..




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...