Thursday, February 17, 2011

.. Aku dAn nAruto ..

yuhu guys... korang familiar x dgn nama nie? N.A.R.U.T.O? hah! pernah dgrkan? especially yg peminat2 anime... uzumaki naruto.. huhu.. aku minat giler ngan citer nih. tp x dek la sampai buang duit nak beli brg2 naruto buat collection... tp kalu duit aku berlebih2.. harus rasanye.. kekeke...


allolo.. comei sungguh budak naruto nih... 
naseb bek anime jek... huhu.. statement gila tenuk aku.. hahaha... aku pun x tahu bila aku leh terjatuh suka kat si naruto nih... about 5 years ago rasanye... first time aku tgk citer dia.. hem.. rasa besa2 jek... first impression aku.. eh eh.. budak nie.. bodo ke haper? hahaha... dh la kalut semcm.. bengap lak tue.. pastue suka buat benda2 yg ala2 bodo... huhu... tp lepas beberapa kali aku tgk citer dia.. hoho.. hati sudah mula terjatuh suka... aiyak!! there's something about him.... some good value yg aku leh amik..



comei x kalu aku nanges?? ahaks..
aku kalu layan citer nie mmg dgn sepenuh hati... mcm makcik2, mak2, kakak2 layan drama melayu, korea, mexico and all that.. mmg leh buat sampai aku nanges kalu part2 yg sedey... huhu.. mcm x masuk akal tgk citer kartun leh sampai nanges2... mental ke hapa aku nih?? haha.. tp mmg betul2 nie bkn tipu bkn palsu.. pengakuan yg tulus ikhlas dr hati sanubari yang suci... lgpun walaupun aku nie berstatus mak budak tp aku lebih layan citer kartun drpd drama melayu.. hoho...


alkisahnye.. masa aku pregnantkan anak aku yg no dua.. mmg tiap2 minggu hari jumaat aku akan layan citer naruto online... sbb kalu follow kat tv3 lambat ngat... bila baby aku lahir... tarra...
cuba korang tgk tang rambut baby aku tue... terpacak tau!! eh.. ori tue... bkn minyak, bkn gel tau!! naseb baik x kaler kuning... huhu... tp bila lepas cukur ilang sudah yg terpacak tue... kekeke... tue penangan aku tgk naruto masa pegnankan dia..

pd aku.. naruto is....
  • seorg yg sgt2 bersemangat walaupun kdg2 agak x masuk akal jek perangai dia...
  • sentiasa positif..
  • seorg yg tidak berputus asa..
  • seorg yg kuat berusaha..
  • seorg yg berpegang pd janji dan kata..
  • seorg yg sgt2 mengambil berat mengenai org2 yg di sekeliling dia especially kwn2 dia..


hah! tue.. saper kata kita tgk kartun tue x de faedah?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...