Monday, February 14, 2011

kisAh aku di pAgi hAri..

lalalala.... nak tanya korang.. gelap x?? 

huhu.. meh cnie aku nak citer.. kisah seorg girl di pagi2 hari... jeng.. jeng.. hahaha... mcm suspen jek...  x seram pun la... nie la kisah aku di pagi hari... setiap hari.. nie la keadaannye bila aku kuar gie kije.. huhu.. mmg gelap pun... dh la gelap sunyi lak tue... huhu... bkn aper... ader jln yang x sunyi tp kalu nak tempuh byk ngat halangan dan rintangannye... x lalu aku nak ikut... jauh sgt ke rumah aku nak ke tempat kije tue?? huhu... kalu aku yg drive adalah 1 jam pegi 1 jam balik.. huaarrrgghhh... bosan dulu baru sampai... 



nie tahap kecomellan aku bila bgn pagi dan siap2 nak pergi kije...



ini keadaan aku bila dlm perjalanan nak pergi kije... tak selalu tp kebiasaannye...

mmg tension dan tahap ketensionan aku akan membuak2 kalu terfollow kete yg mcm rupa garry di atas... huhu.. tue blm citer ikut belakang lori yg tgh sarat dgn khazanah harta karun... x paham aku.. org sebuk2 rushing2 nak gie kije.. ader pulak certain2 driver yg bwk kete pg2 mcm org nak mkn hangin!! mmg hangin aku satu badan.. x kena gaya kalu hari tue aku dh terlewat tahap gaban... mmg cakcibor tul la... ades!!



 

dan ini pula rupa aku bila sampai opis.... tension sbb hari2 nak kena rushing2 kejar time for punch card... korang agak2 comel x aku time nie??  hohoho...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...