Saturday, February 12, 2011

antara hang tuah & lebai malang...

huahuahua... mcm menarik jek post kali ini.. hang tuah; lebai malang.. lebai malang; hang tuah... huhu.. aper kaitannye ngan idup aku nih? ader family history ke ngan dua nama yg sgt2 familiar nie?? huhu.. mmg ader kaitan.. bkn sangkut paut pasal susur galur family tp... nasib aku yg bertuah dan malang dlm satu hari... hoho...

alkisahnyer... satu hari yg agak ceriala... kelab kat ofis aku buat majlis mkn2 tengahari kat cnie....


walla.. Taiping Golf Resort... huhu.. terasa mcm org ada2 la pulak bila jejak kaki kat cnie... walaupun x bwk kayu golf tp kembang kempis jugak la hidung... hahaha.. naseb bek x terloncat2 mcm monyet... kekeke... dengan membawa jawatan sebagai mc utk majlis tengahari tue... majlis berjalan lancar.. alhamdulillah.. ader la buat penyampaian hadiah dan cabutan bertuah.. seperti yg aku biasa maklum.. aku nie mmg x pernah nak bertuah pun kalu masuk bab2 cabutan nie... tp x tahu la kenapa tghari tue luck aku bagus bangat... leh dpt LUCKY DRAW!! hah.. mmg sgt sgt sgt suka...


tarra... walaupun kecik dan comel tp mmg aku rasa mcm hang tuah ptg tue... lalalalalala.... hatiku berlagu riang...dan hari tu adalah hari yg paling betuah dlm hidup aku......lalala....senyum hingga ke pipi de.... naseb tak melompat kena la cover takut nanti org kata aku biol laks....hahaha.......

malamnyer pulak... hu.. part nie yg x gemar nih... aku tgh duk syok la melayan fb.. berchit chat la pulak ngan bf stands for best friend.. bkn boyfriend ye... minah nie member aku masa aku sekolah menengah dulu... tup tup.. ader la satu msg masuk ke dlm hp aku... yg berbunyi.....

"ayg. bumper keter rebeh sebelah.. td abg langgar anjing.."

then I say...

"what?!!"

lepas tue terus aku x terkata ape..... 

comel tak? lampu ngan no plat tercabut...

itulah alkisahnye.... antara hang tuah & lebai malang....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...