Tuesday, December 28, 2010

MELAWAT KAWASAN...

minggu lepas... x ingat la pulak hari aper.. aku ngan family pergi bertandang di sangkar ikan kami (ala.. sangkar kecil2an jek.. baru nak belajar buat..). actually selalu kami pergi sana.. saja jek nak story kat kwn2... hikhikhik... aku ngan anak2 gie teman hubby. dia nak letak tayar lama kat tepi sangkar buat benteng.. biar senang kalu2 ada bot parking tepi2 tue... x dek la rosak bot... sangkar tue pulak tumpang kat tepi restoran terapung... 
tempat yang aku dan anak2 duduk tue sebenarnye x siap sepenuhnye lg... tp kira kami lah yang rasmi dulu... ha.. yg kat belakang tue la restoran terapungnyer... tempat yg sama... cuma section jek berlainan... hihihi... best duduk atas nih... angin sepoi2 bahasa.. kalu ada bot lalu leh rasa alun2 air kuala... hahaha... tp tak sesuai la untuk org yg mabuk laut... kekeke... nanti konpom penin...

ha.... yang nie aksi anak aku di di atas pelantar restoran nih... kat belakang tue la sangkar kami... x byk pun... buat sikit2 dulu... anak aku yang sulong nih mmg suka tgk fish dan segala mcm binatang laut... bila kata petang nanti nak pergi tgk fish mesti nampak dia teruja2... hahaha... pernah hari tue sekali... kawan hubby letak sekor anak kerapu dlm baldi.. anak aku dgn selamba boleh main2 ngan anak ikan tue... nasib baik la x mati anak ikan tue dia picit2... huhu...
yg nie aksi anak aku tengok ketam nipah... huhu.. sodap nih... tgk gaya dia... mmg x tahu takut... naseb baik la ketam tue sepit dia dh kena ikat... kalu tak... putus la jari pait... huhu..
inilah sangkar kami... yang di ujung tue bot kami... nampak buruk sket bot tue.. blm touch up.. nanti dh touch up aku letak gambau before and after yek... eh. terlupa pulak... tau x kat maner nie? KUALA GULA....



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...