Friday, December 24, 2010

tempat ku...


haa.. yang nie kampung halamanku.. guest di mana ni ek? teluk anson a.k.a teluk intan.. hehehe.. aku nie dilahirkan di selangor.. dibesarkan di merata tempat.. yang aku ingat.. ulu yam, sekinchan, selekoh, teluk intan, baling dan tapah.. huhu.. byk kali berpindah randah mcm org nomad... almaklumlah.. mom goverment servant... saya yang menurut perintah la... hihi.. sekarang nie family aku menetap di sini. so teluk intan nie jadik hometown aku lah... agak2 berapa darjah kecondongan tower nie ek? kekeke.... ada sape2 nak jawab x?
ha.. yang nie pulak tempat aku mencari rezeki... sebelum nie aku biasa gak kije kat jaybee. pastue aku balik hometown kije kat sana then sekarang aku di sini... from taiping with love... masih di sini dan tak tahu bila pulak rezeki aku akan beralih arah... almaklumlah.. saya yang menurut perintah... masa first day aku ke sini agak risau gak.. iyelah.. tempat baru kan... bkn risau sbb berjauhan ngan family tp sbb risau nak menyesuaikan diri di tempat org... hihi... tp bila dh berada di sini.. hemmm... agak best jugak sbb taiping ada mcm2... tasik, bukit larut, zoo, air terjun, muzium, penjara pun ada.. hihi... so far so good... ermm... agak2 dalam tasik tue ada naga tak? kekeke...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...