Tuesday, December 28, 2010

NYUM.. NYUM..

jeng.. jeng.. jeng... kwn2 tau x apa nih? hihihi... dulu seblm kawen aku x pernah mkn benda nih... cuma biasa nampak jek benda nie jual kat pasar... disebabkan masa tue x tahu nama dia aku panggil alien sbb pd aku mcm alien sikit rupanyer... hihihi.. lepas kawen ngan hubby baru aku mkn benda nie... nyum2... mmg sedap.. cuma nak mkn jek renyah sikit... aku kalu benda suka goreng ngan kunyit jek... kalu yg fresh tue mmg manis2.. huhu... nie la dia udang lipan... bkn lobster yer... lobster besar lg... nie kecik drpd lobster pastue dia warna mcm putih2 kelabu2 asap sket... 

hubby aku bwk balik hari jumaat lepas... pastue mlm td dh x tahu nak masak aper jadik dia suruh aku buat udang lipan masak sambal... hahaha... masak bodo2 jek... masak org malas... pastue aku goreng drummet ayamas...yg mkn pun hubby ngan pak mentua jek... aku leh telan air liur jek la.. mmg salah satu favourite aku tapi... x dpt nak mkn sbb tekak aku sakit dan luka disebabkan batuk... uuwwwaaaa... melopeh eden...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...