Thursday, November 24, 2011

..Ha? Ngok Ngek Tul..

cit. apa da.. x gune betol.. ada ke patot.. huhuhu... x de la.. huhu.. aku on fesbuk td.. bila aku refresh balik news feed tue ada ke patut kuar gambo org duk cium mulot.. french kiss la tue konon.. angle dekat lak tue.. clean & clear.. ngok ngek tul.. huhu.. yg bestnye.. kulit ala2 org melayu pastue partner yg sorg tue pakai tudung lak.. hadoi... kalu gambau minah saleh ngan mat saleh x per la jugak.. adat.. dh mmg derang begitu.. tp nie???..

dh nikah ke belum x tahu la aku.. tapi even dh nikah sekali pun.. cannot simply2 put that pic for public view.. sama ada nk pekena kawan atau saja nak cari publisiti tak tahu la.. in what intention pun aku x leh nk ckp.. tp tue la.. remaja sekarang sangat2 sosial.. or should i say soSial??.. amboi.. kasar betul bunyi tue.. mmg tak semua tapi kebanyakannye.. huhuhu.. membuatkan aku takut apa pulak akan jadi pada masa anak2 aku remaja nanti.. huhu.. mintak dijauhkan..

yang kesian mak bapak.. sebab persoalan pertama yang keluar dari mulut orang.. anak sapa la tue??.. pada hal kadang2 bukan sebab mak bapak yang terkurang ajar.. tapi.. remaja tue sendiri yang cepat terpengaruh.. sama ada dengan kawan2, media atau persekitaran.. kadang2 perasaan ingin mencuba yang dh sampai tahap yang melampau2 pun hado.. sampai dah tak boleh nak beza benda tue halal ke haram.. itulah dia bila nafsu dah menguasai diri..

ermmm... berharap sangat yang remaja2 kita tidak terus hanyut dibuai gelora duniawi...




p/s: mmg aku x nak letak gambau.. nanti derang bangga lak dapat publisiti... cit!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...