Friday, January 13, 2012

Blogshop Baru - Qaira Lurve

Salam & morning guys..

Hurmm... Lamanye tak bersiaran.. huhu.. ada projek baru la.. agak sebuk sikit setting menyetting.. huhu.. jangan le marah.. tetiba lak rasa nak try buat something.. tue yang agak sebuk tue.. ditambah pulak kije yang tak pernah susut kat ofis.. balik umah lak sebuk melayan si permata hati.. mmg x sempat la nak hapdate blog jawabnye..

untuk entry first tahun nie.. aku nak bgtau something kat korang.. aku ada blog baru!!!.. cewah!.. bohong ker? belog yang ini pun tak terhapdate nak tambah blog baru... kunun.. huhu.. x la.. aku seyes nie.. tapi yang ini bukan blog bebelan mak nenek.. tapi blogshop.. nak try jadik bussineewoman laks!!.. wah.. berangan jew..

Okey2.. seyes.. blogshop nie aku joinventure ngan member aku.. nak buat sorang2 takut tak mampu.. takot pun hado.. blog nie kami bagi nama Qaira Lurve.. Insya Allah.. Qaira Lurve akan menawarkan koleksi tudung yang cantik2, berkualiti dan up to date kepada korang semua.. dan cita2 Qaira Lurve ingin mengeluarkan tudung2 custome made satu hari nanti.. harap2 cita2 nie tercapai satu hari nanti.. 

Kepada korang2 semua sudi2 la jengah bloq Qaira Lurve ye.. sangat2 berbesar hati sekiranya mendapat support dari korang semua.. Happy berblogging & bershopping ya!! 

klik sinie utk tinjau blogshop baru nie ye... ^^

1 comments:

aarongrey112 said...

Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

Aaron
aarongrey112 gmail.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...